Reis door de UK & Chocolade vogelnestjes - Reisverslag uit Miskolc, Hongarije van Jolien Jansen - WaarBenJij.nu Reis door de UK & Chocolade vogelnestjes - Reisverslag uit Miskolc, Hongarije van Jolien Jansen - WaarBenJij.nu

Reis door de UK & Chocolade vogelnestjes

Door: JolienInHongarije

Blijf op de hoogte en volg Jolien

28 Maart 2012 | Hongarije, Miskolc

Hoi iedereen,

Hier een korte update uit Miskolc, voordat ik morgen voor 2.5 week naar Engeland/Ierland vertrek. De laatste week is normaal verlopen, spelletjes spelen met de cliënten, engelse les op woensdag en rondjes lopen. Zondag hebben we een 4 uur durende wandeling door de bergen gemaakt, waarbij we heerlijk weer hadden. En deze week is het vooral voorbereiding voor onze reis morgen.



Ik zal samenvattend vertellen hoe mijn trip in Engeland gaat verlopen:

Allereerst gaan Stephanie en ik morgen naar BUDAPEST en dan rond 6 uur ’s middags pakken we het vliegtuig richting MANCHESTER. Wanneer we daar aankomen worden we opgehaald door haar ouders, en gaan we eten in een typisch ‘Roast dinner’ restaurant. Vanuit daar moeten we nog ongeveer 2 uur rijden naar Stephanies woonplaats in HULL. De volgende dag gaan we vooral de stad bekijken en de dag daarop gaan we door naar YORK en LEEDS. We gaan ook nog een keer naar het strand, en we bezoeken een aantal locale dorpjes waarvan ik de naam niet meer weet.

Op maandag zeggen we gedag tegen Stephanies ouders en reizen we door naar NEWCASTLE. Dit is haar ouder universiteitsstad en daar verblijven we bij haar vrienden. Er staan heel veel dingen op de planning om daar te doen, en er wordt beweerd dat ik geen tijd ga hebben om op internet te gaan (jaja, vast wel!).

Op zaterdag reis ik in mijn eentje verder naar MANCHESTER, waar ik een aantal uren rond kan lopen. Rond een uur of acht zal mijn trein vertrekken naar STOKE ON TRENT, waar ik 4 nachten verblijf. Hier ontmoet ik één van mijn online gamevrienden.

En dan op woensdag begint het laatste deel van mijn reis. Ik ga opnieuw terug naar MANCHESTER, van waaruit ik vlieg naar DUBLIN. Hier kom ik erg laat aan, maar gelukkig gaan er dan nog bussen, want ik moet namelijk naar LIMMERICK. Hier woont Michelle, die ik dan ga opzoeken.

Op zondag is mijn reis afgelopen en vlieg ik via DUBLIN weer terug naar BUDAPEST.



Ik ga er vanuit dat het een geweldige reis wordt en ik begin vanavond wel met inpakken! Nu eerst onze laatste werkdag, voordat we met onze vakantie beginnen. Op de planning vandaag staat; Chocolade vogelnestjes met eitjes maken. Dit is één van onze engelse lessen, en hopelijk wordt het een succes :)

Groetjes Jolien!

  • 28 Maart 2012 - 12:51

    Mama:

    Lieve Lien,

    Dat ziet er geweldig uit!. heerlijk al die ervaringen opdoen!. Geniet ervan en vergeet niet je laptop mee te nemen zodat we gezellig kunnen bijkletsen op Skype!

    Doe voorzichtig aan!

    Liefs mama

  • 30 Maart 2012 - 19:39

    Saskia:

    Heel veel plezier!!

  • 17 April 2012 - 10:36

    Ans Van Den Broek:

    Deze had ik even gemist. Ik lag in het ziekenhuis. Wat een leuk plan om in een vakantie al die activiteiten te kunnen doen en mensen op te zoeken.
    Hoor graag hoe je het gemaakt hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Miskolc

Jolien

Actief sinds 06 Aug. 2011
Verslag gelezen: 470
Totaal aantal bezoekers 63382

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 31 Mei 2012

Vrijwilligerswerk in Hongarije

Landen bezocht: