Dood zonder Internet - Reisverslag uit Miskolc, Hongarije van Jolien Jansen - WaarBenJij.nu Dood zonder Internet - Reisverslag uit Miskolc, Hongarije van Jolien Jansen - WaarBenJij.nu

Dood zonder Internet

Door: JolienInHongarije

Blijf op de hoogte en volg Jolien

02 September 2011 | Hongarije, Miskolc

Hallo dutchies,


Ik zit nu dus in Hongarije, maar we hebben geen internet in ons apartement tot en met volgende week. Ik zit op het moment in 'the office' om snel een paar berichtjes te sturen! Jullie snappen natuurlijk dat ik, als computer addict, een probleem heb zonder internet. Mijn roommates zijn leuke mensen, een engels meisje dat geen thee drinkt en een duits meisje dat engels kan, vreemd! Moet elke dag 14 trappen op en af lopen naar onze kamer, omdat ze geen lift hebben. Fotos van ons apartment volgen wanneer ik internet heb ;) Het is duidelijk dat er studenten in dit apartement hebben gewoond.

Ik versta geen aap van de taal hier, en maar een klein deel van de mensen kan engels, maar dat was expected. Dit toetsenbord heeft geen qwerty indeling, maar een qwertz indeling, dus je kunt je voorstellen hoe moelijk het is voor mij om te typen!

Het is hier nog steeds erg warm en we zitten in het midden van de stad. Ik heb gratis vervoer overal in de buurt, dus dat is ook geen probleem. Onder ons apartement is een Spar supermarkt, ook opgelost en het winkelcentrum is om de hoek.

Betere verslagen zijn incoming, maar op het moment heb ik niet zoveel tijd! Dus ik zie iedereen volgende week wel online, en voor de lol-speler; ik weet nog niets over mijn ping x)

Groetjes Jolien

  • 02 September 2011 - 13:18

    Jordan:

    Wow your stranger than i thought :P

  • 02 September 2011 - 19:56

    Janne:

    She is stranger than you thought? How's that ? ..

  • 05 September 2011 - 15:59

    Thomas (broer!):

    heej heej, je mag geen lol spelen daar in hongarije, dat kunnen de mensen waarmee je werkt ook niet en je moet je kunnen inleven in hun situatie! Je kamer is helaas afgebrand, maar het gedeelte van het huis waarin mijn kamer staat is gelukkig nog intact! Oh ja, je accounts op lol zijn trouwens ook geblokkeerd...

  • 11 September 2011 - 10:28

    Mama:

    Gelukkig heb je a.s. maandag internet!!!!!!!!. Ik weet dat je "dood"gaat zonder internet..... Ik keek er vorige week wel van op dat je zonder League of Legends kunt... Dat had ik niet expected, hm. hm.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Miskolc

Jolien

Actief sinds 06 Aug. 2011
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 63413

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 31 Mei 2012

Vrijwilligerswerk in Hongarije

Landen bezocht: